I'm back ;)

Uppehållet höll sig ca en vecka ;) haha!

Jag måste bara skriva att jag är lycklig som tusan! Va ute o gick innan o kände mig fånig när jag gick där o log nästan skrattade så glad är jag. Hur kan man få vara så lycklig som jag känner mig just nu ? Haha, kan bara inte låta bli att skratta. Mitt hjärta slår mer än nånsin och det är underbara slag kan jag lova ;)

I skolan har vi börjat med mattekursen, inte min favvo direkt, mn än så länge går det ganska bra. Är ganska mkt att läsa och mkt uppgifter samt att vi går långa dagar. Så lite sliten är man allt. Men på tisdag får jag lite påsklov, är ledig i en vecka, så grymt skönt sak det bli. 

Imorgon ska jag och Anna äta lunch och snacka en massa skit, ska bli väldigt trevligt! Nu ska jag ta en kopp te och kolla på Robinson. 

Trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0