Lunch på stan

Som sagt var jag nere på stan idag där jag mötte upp Anna för lunch. Vi gick till en kina resturang och smaskade i oss och pratade i ett kör. Hade massor att ta igen :) väldigt trevligt. Under lunchen frågade Anna om jag ville följa med henne på en sittning med kast ? Oja! En maskerad sittning dessutom, mega super duper kul!! Är dock lite tveksam vad ja ska klä ut mig till, hon sak ju va utomjordning, själv funderar jag på älva lr ngt sådant passar mig bättre, eller typ helt freakad vi får se. Vi gick iaf omkring på stan och kikade efter saker som vi kunde tänka oss, slutade med att vi åt glass på d där roliga stället inne på baronen, jag tog polkagris och after eight. Polkagrisen var äcklig!! Den va jätte stark och blä! Så den fick åka i papperskorgen och löpkläder blev nästa mål, o d e så dyrt!! Sen fick Anna värsta skrattanfallet som varade i ca 15 min!!!

Imorse var ja uppe tidigt och gick min runda, dagen i rad ;) inte illa alls! Och så fort jag bara hittar bra löparkläder till ett vettigt pris blir det löpträning, fast börjar nog innan... ;) nu sitter jag iaf och pluggar vilket jag antagligen kommer göra resten av kvällen eftersom jag ligger lite efter i min läsning... illa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Träningskläder i allmänhet är alldeles för dyra, speciellt löparkläder, hoppas du hittar några! Ett tips om man inte orkar klä ut sig så mycket är att ha en fotoram runt halsen och gå som tavla :-) Du tar helt enkelt upp ramen och har runt ansiktet om du blir fotad eller så. (snott tipset från Agnes). Hoppas ni får kul!

2009-04-05 @ 18:36:50
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0