Mycket i skallen!

Är hemma i Moaryd nu. Är verkligen jätte skönt! Mamma va o hämtade mig igår i Hultsfred och sen åkte vi in t StopT för att kolla när Karl tränade. Simon va oxå m <3 vi åkte hem i fikade hos mamma sen o d va mysigt! Tkr om dig MEGA!! Idag har jag vart med mamma på jobbet, pysslat en del o även fort lite plugg gjort :) nu väntar jag på middagen och ikväll ska jag umgås me Hanna :D

Har en massa i mitt huvud känns d som :( d snurrar o d e tusen saker jag vill hinna göra när jag är hemma mn bara en liten bråkdel som jag hinner med känns d som o d stressar mig :(

Middag!

Kommentarer
Postat av: Nina

myspys att vara hemma. Vill gärna föreslå att vi ska ses men känns som det kanske inte hinns med denna gången, vill inte stressa upp dig mer ju :-) men vi kanske ses på hotellet på lördag? Kramar

2009-04-08 @ 16:12:57
URL: http://ninans.bloggsida.se
Postat av: Martina

Ta det bara lugnt, du hinner nog med mer an du tror. Och snart ar det ju sommar oxa och da kommer du ha tid att gora allt det som du vill mellan arbetspassen;) Sa njut av att vara hemma under pasken nu isattlet:) Saknar dig gummsan <3

2009-04-09 @ 06:51:34
URL: http://marremarrang.blogg.se/
Postat av: herr Larsson

du är så fin<3

2009-04-10 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0