Soffan !

Idag har jag verkligen haft fullt upp, träning imorse som sagt, tvättat 11-14 och sprunigt upp och ner som en dåre för att hinna med o tvätta alla vinterkläder oxå :) skönt att det är gjort nu kan jag säga! Sen när jag precis skulle luncha fråga Cecilia om jag ville hänga m ut o gå, slängde i mig maten och gick med henne ner till havet och satt där i ca 1,5 timme, så mysigt att vara där nere.. Skulle kunna sitta där hela livet ;) har även vart på apoteket idag, så nu hoppas jag att mina ögon sak må bättre :) Nu sitter jag o vilar mig i soffan är ganska trött så tror det blir sängen tidigt ikväll :) Och imon kommer Simon till mig, har saknat dig så in i norden! <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0