Solens värmande strålar

God eftermiddag!
I natt har jag sovit skit illa kan jag meddela intresserade. Så fort solen går upp blir det jätte varmt i mitt rum så självklart vaknar jag och kan inte somna om. Låg i sängen till ca 7.30 då jag tog mig upp för diverse sysslor. Var och tränade med Cecilia vid 12.00 sen hem o käka lunch. Efter det tog Cecilia och jag oss ut o satt och njöt i solen, synd att de blåser lite kallt :(  fy på den! Har nyss kommit in och behöver egentligen gå och handla lite, men tror jag skjuter på det en liten stund till. Va ju som sagt på apoteket igår och köpte ögondroppar mot pollen allergin. Tog de första idag, och det har vart lite bättre faktiskt så hoppas de funkar bättre o bättre med tiden!

I helgen blir det fest, mys o träning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0