090813

Leeedig! Något jag alltid tycker jag är välförtjänt av :) konstigt! Idag ska jag iaf fixa en massa är det tänkt, laga mat till familjen, träna, börja packa inför flytten, om det är uppehåll måla verandan en gång till, städa mitt rum och åka ner till mormor och hjälpa henne att städa. Det blir nog full rulle om allt går som jag vill, vilket det oftast inte gör så jag skulle tippa på att ungefär hälften av sakerna blir gjorda.

Annars hatar jag vårdcentralen i Eksjö! MAn får liksom aldrig komma intill för vaccinet, så igår tappade ja tålamodet och då fick jag en tid..samma som Icca men iaf. Skärpning där inne! Människor ringer inte för att det är roligt utanför de vill ha hjälp! Ert jobb är att åtminstone ge dem en tid! Dagens taggigaste ris ger jag er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0