090818

Jag håller totalt på att freaka ur. Jag är så fruktanvärt trött, en trötthet som adlrig riktigt går över, trots att jag sover hur mkt som helst. Jag orkar snart inte mer. Jag hinner inte, jag orkar inte och framför allt jag vill bara vara jag. Jag kommer aldrig nå upp till det ni vill att jag ska vara. Kanske är bättre att bara ge upp!? Det känns som att tårarna lurar ständigt och minsta motgång får mig att vilja sätta mig ner och gråta som ett barn. Jag är så fysiskt och psykist utmattad att jag itne har en aning om vad jag ska ta mig till. Jag har inte lust med ngt alls. Men som vanligt gör fasaden sitt och det är inte direkt ngn som verkligen vill se igenom den iaf. TJAT! - Ge mig bara lugn och ro. Ge mig en trygghet! Låt mig vara jag och inte ngn annan..Låt mig för en gångs skull känna att jag duger precis som jag är och är värd att älskas för den !

Ingen känner mig som du, ingen älskar mig som du, ingen ser på mig som du, ingen känner min smärta så som du gör - Jag älskar dig, min mino <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0