090819

Imorse när jag låg och drog mig slog det mig att vad många det är som ljuger om saker. Va mkt drömmar som slås i kras pga att människor inte kan hålla sig till sanningen. Hur mångas trygghet förvandlas till otrygghet, hur människor drar till med en lögn i tron om att det är det bästa. Vi säger saker som vi inte menar, vi säger dem för att det känns bra att säga så då. Vi inger andra förtroende som sedan bryts för vi inte kan hålla dem, eftersom vi sätter oss själva i främsta rummet. Sedan ångrar vi oss, det kääns inte bra. Brutna löften och förtroenden, är det ngt jag vill leva i ? Ngt att egentligen hänga upp sig på? Säg inte saker om ni egentligen inte menar det, det gör bara ondare ! Dags att börja hålla oss till sanningen, bara sanningen och enbart den !

Fy fan för brutna löften, svikna förtroenden och krossade drömmar. Jag vill leva i min egen sagovärld !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0