090827

Idag har jag fått lön! Fast den kommer väll att gå åt antar jag, mkt som ska betalas :/ fast det är väll så antaqr jag, handlar man så får man betala ;) Sen kommer mamma snart hit, o då ska jag gå och hämta bilen som är fullpackad med alla mina saker ! Ska packa ur och åka o handla.. wiie! Eller inte..handla mat är tråkigt ! Ska iaf se om det gå att fixa lite mys här i mitt rum, när är det mest tråk men med lite prylar kanske det går att ordna till sig. *hoppas* Ska försöka ta mig ut i köket nu för lite frukost, men det tar emot ! Har träffat ännu en som ja delar kök med, en japansk tjej. Hon verkar helt ok, så vi får väll se hur det hela löper ut..

SAknar dig fortfarande enormt mkt, mn nu är det bara nio nätter kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0