<3

Det börjar skava i hjärtat redan nu. Fan va jag kommer sakna en del ! Och va har jag gjort i sommar egentligen ? Inte ett skit känns d som, bara jobbat. Försumat det som betyder ngt :/ ibland måte man bara få hata sig själv över de val och misstag man gör !

Fjäll, ni betyder mer än ni nånsin kan förstå. Jag älskar er, men det har vart för svårt..svårare än ni kan tänka er. Jag är inte en del av det som är ert, min plats va upptagen..det som borde vart mitt blev ngn annans. O guuu va jag saknar er <3


Kommentarer
Postat av: herr Larsson

kommer sakna dej med<3 men ja kommer o hälsar på så ofta ja kan<3 älskar dig!!!

2009-08-21 @ 17:26:21
Postat av: Anonym

ja förlåt gittan..

duu betyder så otroligt mycke för mig! och jag saknar dig!! <3<3<3 massa kärlek! <3<3<3<3

2009-08-23 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0