Dagen D

Sitter och försöker pilla i mig en så stadig frukost som möjligt med tanke på att jag inte vet när jag kan inte nästa måltid. Har duschat och fixat mig och är snart redo. Eller redo rent färdig packad men inte i själen. Jag saknar redan dig så mkt att det gör ont, bara tanken på att det kanske går flera veckor är blä! Älskar dig så otroligt mkt, känns så fel att va borta från dig!
Om 1 h går bussen från Hult, jag har tusen grejer och vet inte hur ja ska ta mig på den..sen gå i Kalmar ! Ja fixar det nog, ikväll blir d iaf träning på friskis och det ser jag fram emot ! Åter till frukosten..


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack gummsan!

Längtar redan till att få komma ner och festa med dig i Kalmar=) känns konstigt och tråkigt att vi inte kommer att bo ihop nåt mer=( Hoppas iaf att resan och allt har gått bra idag<3

2009-08-25 @ 17:15:06
URL: http://marremarrang.blogg.se/
Postat av: Anonym

guu så gött me träning du.. men saakna! <3

2009-08-25 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0