Det närmar sig..

Den 3 aug idag snart bara 20 dar tills jag återvänder t Kalmar... känns lite tradigt men samtidigt kul är super laddad för min sista termin! Det ska bli kul att se alla igen och dessutom ska jag ju testa på korridors livet..Jag hoppas på min sista termin, hoppas att den ska ge mig den sista pusselbiten för att lyckas senare ute i arbetslivet. Men det kommer bli konstigt att lämna dig, Ida! Sen första tiden har vi hängt ihop och nu lider det mot sitt slut, den dagen vi aldrig trodde skulle komma! JAg minns när vi skulle hoppa av och göra ngt helt annat, det hör inte hit, men vilka tider! Haha!

Idag är jag leeeedig! Egentligen har jag massa att fixa med, men orkar itne ta tag i det idag..tror ja inte. Är nog med Simon istället :)

Vart har denna sommaren tagit vägen?? Den kändes så oändlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0