Här

Sitter på min säng som för övrigt är ny och lyssnar på trafiken och regnet som smattrar mot rutan. Det känns tragiskt på ngt vis. Igår kom jag hit vid 12-tiden och kände mig fullkomligt maktlös och förtvivlad. Allt kändes vidrigt och jag visste inte vart ja skulle ta vägen. Saknade Simon så mkt och ville bara hem igen. Rummet är jätte litet verkligen och köket är SKABB! Ngn måste städa där ordentligt, får väll blir jag. Har iaf torkat av lite eftersom det va för äckligt! Tillbringade eftermiddagen med att handla, glömde dock en viktig sak, toapapper ! Så jag snodde lite av pappret i köket.. Får ta en tur idag oxå.. sedan träffade jag Hanna, vi gick på stan och tog sedan Zorbas i besittning för en stadig lunch/middag. Mätt blev jag iaf, gick hemåt för att byta om och traska till friskis. Dagens absoluta höjdpunkt ! Jag behöver verkligen vara där känns det som. Har träffat två stycken killar som ja ska dela kök med, en från Kenya och en svensk som började snacka engelska m mig ;) haha, han va super trevlig. Vi får se hur det går här. En sak är iaf säker, det kommer inte gå en dag utan att jag saknar dig !

Idag ska jag på ett möte på Bergavik och luncha med Ida. Ska även till Friskis ikväll och göra av med energi så jag kan sova !

Kommentarer
Postat av: icca

du är så duktig gittan :) <3

2009-08-26 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0