Jettan <3

Imorse när jag slog upp ögonen slog det mig med full insikt att detta är min sista dag på jobbet ! Okej visst har jag vetat, mn idag är det liksom that day! Tänk alla fina människor som jag aldrig mer kommer få möjlighet att träffa..samtidigt som det gör ont är det otroligt skönt. Att jobba på hemtjänsten är lärorikt, roligt och väldigt nyttigt, men samtidigt är det krävande och mkt situationer som gör en ledsen. Är hemma på timmar nu och ska jobba 16-21 ikväll, alltså bara 5 timmar.

Tidigare när jag kom hem från jobbet sprang vi ista Jettan igen. Min vän som inte sviker i första taget. Nu håller vi tummarna för att den går ett tag till ! Fast nu är caddyn oxå min vän, en bra vän som jag kommer värna om ifall jettan känner sig trött ngn mer dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0