Jobbhelg!

Klockan är ca 9.00 och jag är uppe sedan dryga 2 h tillbax. Vet inte varför jag itne kan sova längre, varje dag jag inte behöver gå upp sådär tidigt som 05.30 slår jag ändå upp ögonen runt den tiden. Som om kroppen va inställd som en klocka. Dock går jag sällan upp när jag vet att ja kan ligga och dra mig och ibland somnar jag om ! Det är den skönaste känslan som finns tror ja, när man vaknar och vet att man INTE behöver gå upp.

Ikväll börjar jag jobba och jobbar sedan hela helgen :/ känns sådär mn tror ja står ut med tanke på att det är min sista helg och dessutom min sista dag på söndag! Det känns bra, jag behöver lite ledigt innan ja flyttar till Kalmar och skolan igen. Igår på min lediga dag hann jag trots onda föraningar om att inget skulle bli gjort med en hel del. Allt utom att måla verandan, dessutom saknade jag Simon så mkt att jag och Majbritt satte oss i bilen och for till Vetlanda för att hälsa på lite :)

Tror ja ska käka lite frulle nu, fick ju en massa äpplemos av mormor igår så det får bli ngt med det! Mums säger jag bara! Sen tror ja att ja ska försöka få med mig Majbritt ut på en promenad, solen skiner ju trots allt !


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, ja denna majbritt. Ni är för roliga i er familj :) Kramar

2009-08-14 @ 10:25:25
URL: http://ninans.bloggsida.se
Postat av: herr Larsson

fan va gla ja blev när ja hörde ljudet av pärlan;) älskar dig tack för att du finns<3

2009-08-15 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0