Kedjan

Har vart uppe med tuppen och mamma imorse :) vi åt frukost i köket och promenerad till skolan. Jag lånae bilen och åkte till byggmax för att köpa en kedja så jag kan låsa mitt förråd. Mamma är i skolan och ska vara där till klockan 17.30 ikväll, det känns tråkigt. Jag har itne så mkt att göra direkt och att bara sitta på rummet känns inte som ngt trevligt alternativ. Ska träna vid 12 m Ida så lite att göra får jag väll. Sen ska jag laga mat till mamma och mig. Men iaf det känns tragiskt nu, bara tråkigt och tomt..ja vet inte..varför blir det på detta vis? Jag måste skaffa mig en hobby, ngt jag kan göra hela dagarna, plugga kanske?

Saknar dig Simon, Mega massor :(

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

saknar dig min kärlek<3

2009-08-29 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0