Saknar !

Nu är jag hemma igen :) det känns skönt bara en dag kvar sen är det semester som Christian och jag kallar det ;9 fusk bara att han går redan idag. Stolt arbetslös är han oxå ;) hehe! Jag och Caddyn har kommit varann lite närmare idag, även om vi hade ett litet gräl på morgonen så är vi nu vänner ! Inte illa..

Jag är en sån som alltid tackar nej till saker som jag kanske i ett annat tillfälle skulle tacka ja till. Idag kom dock undantaget som bekräftar reglen. En pensionär ville promt bjuda på kaffe och bulle, ngt jag alltid annars bestämt tackar nej till. Idag kände jag dock att det var dags att ta klivet. Ja, tack ploppade ur min mun och tanten hoppade högt av lycka.. haha! nja itne riktigt mn nästan, så jag drack kaffe och mumsade på bulle tillsammans med henne medans vi delade med oss av våra liv :) Trevligt..

Det är bara 2 dagar sen jag fick hålla om dig och kyssa dig, ändå känns det som en evighet och jag saknar dig ! Jag älskar dig så mkt att det värker i hjärtat. Det håller på att gå sönder av kärlek, ngt jag aldrig ens kunde drömma om..Simon Larsson, du betyder så otroligt mkt för mig ! <3

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

va gla tanten måste blitt!! hihi*

ååh gittan du anar inte ja är så lycklig går o småler mest hela tiden för att ja har dig<3 älskar dig min skatt!!!!

2009-08-15 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0