Service

Eftersom min dator har krånglat hit och dit större delen av halvåret som gått lämnade jag in den imorse. Igår försökte vi att göra en återställning som itne får den att fungera iaf, så nu är den inlämnad. Har jag tur går det på garantin vilket de va säkra på att det skulle göra mn ja litar inte på ngn ! Annars vet jag itne vad det kommer att kosta lr om den ens fungerar ? Annars måste jag lägga en massa pengar på en dator, pengar jag inte har. Med min tur är det sista alternativet mest troligt. Ja blir trött, trött på detta livet. Inget kan nånsin gå smidigt, man kan aldrig få glädjas åt ngt för då dyker det upp en massa ny skit.
Ta mig härifrån, låt mig somna och aldrig vakna mer. Iaf inte förens saker kan te sig lite annorlunda !

Kommentarer
Postat av: Martina

Gumman då=( Vad är det mer än dator och sådär som krånglar? Kanske e mycket att du saknar alla här hemma som gör det jobbigt oxå? Det kommer bli bättre, första tiden tillbaka i Kalmar brukade ju alltid känns lite tung efter sommaren...

Finns på mobilen om du behöver prata och jag lovar och komma ner snart och försöka liva upp ditt humör lite=) <3

2009-08-29 @ 14:39:41
URL: http://marremarrang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0