Vaccin

Sista arbetsdagen är förbi och jag kan säga att d känns i hjärtat. Det är jätte skönt att ha slutat för jag behöver ledigt innan skolan drar igång. Men det är sorgligt, att inte få fortsätta lära känna en del underbara människor som fortfarande har så mkt att ge, så mkt glädje och så mkt att dela med sig av. Även de som arbetar där, så mkt skratt, så mkt situationer att lösa och framför allt så mkt hjälpsamhet trots att vi ibland bara viljat gå hem på morgonen. Jag kommer sakna er alla !

Nu ska jag snart se om Jettan vill starta så ja kan åka in t sjukan och ta min första spruta ! Gahh, ja minns inte hur det känns så jag är lite nervös. Tur att Icca är med så hon kan hålla mig i handen om det blir för jobbit ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0