Vägen mot ett bättre jag

MajBritt och jag tog oss ut och tog oss runt den långa rundan idag :) det kändes bra. Men trots att solen skiner är luften ute ganska kall så jag frös en aning om mina bara ben även att vi höll ett gansak högt tempo. 

Jag tänkte bara berätta att jag igår startade "mitt nya liv" som så många gånger förr. Jag ska komma i form igen! I vintras efter att jag läst idrott kände jag mig på topp, jag mådde prima och min kropp lika så. Det har liksom fallerat under våren och sommaren, men nu tar vi nya tag igen! Snart är jag tillbax i Kalmar oxå och där finns friskis som känns lätt att fly till när det dåliga vädret hägrar. Jag hoppas jag kan hålla i nu, för i oktober åker jag ju till Egypten och då vill jag iaf inte se ut som jag gör nu! Jag vill få en sundare kropp med mer muskler. Är medveten om att man inte får det på en gång, men utan det första steget kommer man ingen vart.. även en tusenmila vanding börjar med ett första steg ! Jag ska göra mitt bästa både för mig själv och andra. Jag vet att jag kommer att må så mkt bättre om jag tränar mer.

Då håller vi tummarna för lyckan denna gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0