2009 ;D

Jaha, oj va tiden rinner iväg. Nyårsafton kom o gick alldelles för fort. Var iaf i Västervik o firade med Alex, Martina, Hanna, Ulli, Jonas o en massa annat minst sagt galet folk!! Dagen började gansak tidigt och Alex kom hit o vi gjorde potatisgratäng som var bestämt. Den blev faktiskt super mega god :D sen efter en massa stim o iordning görande. Kom Martina o co för att hämta oss, ja va så klart inte klar..tss. Inget ovanligt. Mn efter en stund med trökande och annat var bilen fullpackad och vi styrde mot västervik. Där vi fixade iordning oss åt god mat och festade loss riktigt. vid 12 slaget var vi mitt i ingen stans mn va fan gör väll d? En massa gap o skrik o 2009 var invigt..haha! O ännu ett år att älska er alla :D Vi gick vidare mot Paladium tror ja d hette där vi dansade till 03.00 sen gick vi hemåt. Sov typ inget eftersom ja delade madrass m Alex...o den va jätte smal. INGEN sov i sängen..grr! Dag E va man trött!! Mn ändå trams. Tss...Vi åt lite mat på Åhmans o sen tog vi bussen hem t Eksjö. Hade kul tror ja även att jag saknade dig lite..<3

O Alex, du kan inte ana det minsta hur mkt du betyder för mig! Älskar dig av hela mitt hjärta, min bästa vän <3

Nu ligger sälenresan framför mig, hoppas d blir kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0