Första träningspasset!

Idag hade vi som sagt lite sovmorgon. Vilket jag uttnyttjade :), sov till 8.30 för att sedan fixa iordning mig och cykla iväg en timme senare. I REGN! Blä, blev jätte blöt :( mn mn sånt e livet. Va i skolan t 14.30 och två föreläsningar var avklarade, självbild och motivation. Efter skolan va ja typ dödstrött! Lagade mat och sen gick ja o vilade en stund. Men blev inte så länge, har lite plugg att stå i nu :/ o sen skulle ja börja träna idag. Vilket jag gjorde. Jag, Cecilia o Karin va på ett medel pass, känndes inte så jobbit som ja önskat :/ kanske borde testa intensiv. Aja, köpte 1 års kort. SÅ nu har jag 365 dagar ja kan träna ;) suveränt! Och ngn gång borde ja väll hinna testa intensiv då ;)

Nu ska ja äta lite o sen plugga d sista inför imon. Sen blir d sängen!!!

Hmm, aa ja tror d stavas KärleK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0