Fredagsmys!

Fredag! Känns som att det inte är några andra dagar än fredag och måndag...gick iaf o la mig ganska tidigt igår efter simning, handling o lite handboll. D e verkligen mys att mamma är här o hälsar på :) Imorse hörde jag henne skramla lite i köket o sen ut på balkongen osv. Vaknade vid 7.30, skulle va i skolan 09.00 o hålla på med studiegruppsarbete. VÄLDIGT meningslöst sådant om ni frågar mig..Blev iaf klara ganska tidigt så va väll hemma runt 12.00 tiden igen. I em ska mamma o jag gå på stan en sväng o se om vi hittar lite presenter :) efter det ska vi hem o laga god mat, hyra film o äta godis! Mysfredag med andra ord. Imon åker mamma hem efter hennes föreläsning o du kommer hit t mig :) hoppas. hoppas att d blir bra!

Dags för lunch..

Kommentarer
Postat av: alex

Myyyys =)

2009-01-23 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0