Grått :(

Åhh, man blir nästan tokig av detta väder :( så grått o tråkigt. Men men, skulle gått upp vid 08.00 imorse mn ja orkade verkligne inte, va så trött. Så låg o halvsov till 09.00 sen gick jag upp o tog en dusch. Har småpysslat hemma på förmiddagen med diverse saker sedan vid 12.15 gick jag ner i källaren för att ta ut min cykel. En snäll tant hjälpte mig med dörrarna :) Tack för d! Sen cyklade jag iväg till skolan, HLR utbildning idag :) så nu kan jag hjälpa er om ni hamnar i hjärtnöd ;) thihi. Super bra! Har precis ätit lunch/middag nu, potatis och köttfärssoppa. Va hyfast gott och passar ju vädret iaf. Öppnade lite kataloger innan oxå, så d blir nog till att beställa en del saker nu framöver :)

Nu väntar jag på att Martina ska äta så vi kan åka o storhandla :) nice nice. Annars kommer nog em/kvällen bli ganska lugn. Man har ju ingen vidare lust att gå ut, men kanske att det blir en liten kvällspromenad iaf, kan ju va behövligt :/

Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0