Gumman <3

Icca, min underbara syster. Finns här för dig när du som mest och minst behöver det. Och jag kommer alltid att göra det, forever and ever. Ja tänker på dig, och jag vet att du är stark o fixar d. Du vågar för att du är du och det är därför jag älskar dig<3 Glöm aldrig bort hur mkt du betyder för mig och så många andra! Vissa saker måste man ändå göra själv, och det stärker dig när det är gjort. Kom ihåg att du är bättre än dom flesta och att du duger precis som du är och värd att älskas därefter.

Nu ska jag sova, o ja ska drömma om dig<3 bara för att du är det finaste jag vet och du gör mig lycklig :D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gittan jag klarade de inte mn ska göra försöka göra de i kväll. TACK!! älskar dig så otroligt mycket och de kommer aldrig att ändras häller. kommer alltid finnas för dig med de vet du..





TACK du betyder guld för mig!! <333333333

2009-01-19 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0