Hurtigt värre ;)

Aaa, faktiskt andra träningspasset för dagen, lr träning o träning. Martina och jag gick ut på en promenad runt norrliden, efter middag. Denna som för övrigt bestod av bandpasta med champinjon och skinksås och morötter :D Mumma! Blev faktiskt en del över så ngn som känner för att titta förbi på lunch så går detta bra ;) Imon tänkte jag även baka lite bullar eftersom vi ska ha avslutningfika på fredag m klassen. Kommer säkert att baka lite extra så man kan smaska på. Älskar verkligen vanilj bullar!!

Ska tillägga att vi tog svängen förbi apoteket oxå på vår promenad. Köpte fot och ansiktskräm som d va halva priset på. Gött, känns som en super dag eftersom ja även fått en kupong på Intersport idag 125:- i bonus. NICE!

Nu ska ja slöa resten av kvällen och imon blir det nya tag, examinationen närmar sig med stormsteg. Fast jag tror att jag har koll på det mesta iaf.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0