Klassfest!?

Usch d e lördag o jag är redan uppe o har vart det sedan 7.30 gah! Mamma skulle åka vid 8.00 så vi småpratade lite innan det var dags för henne att dra iväg till skolan :( känns ganska tomt här nu och jag känner mig nervös så jag nästan mår illa. Va ska vi göra, va ska vi prata om, va ska du tycka om allt ? Jag blir galen på mig själv o helst av allt vill jag bara dra täcket över huvudet o sova! Men d går inte för ngnstans där inne vill jag så ENORMT mkt, o d ska få ta över :) sen e d klassfest ikväll :/ o ja är partysugen gånger noll :( d känns ju inte roligt direkt. Usch o fy!! Mn hoppas att d kommer under dagen annars får ja väll stanna hemma o tråka då :/ fast d känns ju inte heller så roligt. Kanske kan jag åka hem t Anna annars, fast där e d visst oxå fest! E ja för gammal för fest? Åhh, känns nästan så..kom nu känsla!!

Måste fixa allt nu, en del att göra innan ja ska ta bussen t stan..
Måste på systemet oxå om ja nu får in ngn känsla :)

Trevlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0