Pluggande :/

Igår kväll gick ja verkligen o la mig tidigt, låg nerbäddad redan kl 21.00, väldigt ovanligt för att vara mig. Men ja kände mig jätte trött. O hör o häpna jag sov hela natten, enda till kl 07.00 när min mobil väckte mig. Fast kände mig ändå itne helt utvilad :( tror ja kan vara på¨väg mot sjukdom som alla andra. Har iaf vart i skolan 8.15-13.00. Haft en föreläsning om kulturellt kapital mm. Sen hade vi två studiegruppsarbeten att sitta med. Fast det gick ändå ganska fort o tur var väll de eftersom min huvudvärk steg i grad med takt att klockan tickade. Nu på em blir det matlagning, plugg o sen ska jag träna vid 19.00 om ja inte mår pest. Mn ja känner att ja behöver d iaf. Tar d väll lite lungt kanske. Nehe de e väll bäst att sätta igång med maten snart så ja hinner få bort en massa plugg oxå :)

O föresten Alex krya på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0