Sann kärlek

Nu måste jag verkligen ta mig i kragen o skärpa till mig! Om det fortsätter på detta vis vet jag inte var jag hamnar till slut!? Och jag vet att ja klarar o kan allt om jag bara vill, fast ibland undrar jag vad jag vill...?

En sak är jag iaf MEGA säker på, jag är kär! O d e liksom ingen vanlig förälskelse, det är GÖTEBORG <3 o jag har kommit på att jag inte kan vara nöjd med mitt liv förens jag har bott där...närmare kärlek kommer jag nog knappast!!



 

"Det är andra som gör en människa hel"

Kommentarer
Postat av: kerras

Hej hej ja Turkiet var verkligen härligt, bra strand härlig värme och SHOPPING till tusen så det var perfekt :) sen var de trevliga också. Ha en bra kväll!!

2009-01-29 @ 17:50:52
URL: http://kerras.blogg.se/
Postat av: icca

gbg!!! måste vi åka till i sommar!! lisse vid gothia.. :D

2009-01-30 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0