Shopping & Bio

Har sovit som en stock i natt, verkligen skönt att vakna utvilad :) känns som evigheter sen det inträffade!! Idag är det iaf shopping som gäller, lr vi får se om jag kan hitta ngt ;) Martina, Cecilia och jag ska iaf åka ut mot Ikea med omnäjd. Och en ny mopp måste införskaffas eftersom jag tog sönder den igår :S oops!

Ikväll ska jag o Martina på bio. Va ett tag sen jag va där så d blir super mysigt! Vi ska se i taket lyser stjärnorna. Läste den boken när jag va yngre o den va jätte bra, så hoppas på filmen. Sen vill jag oxå se Mammut mn den får vi ta ngn annan dag. Hoppas iaf på en mkt trevlig lördag i nykterhetens tecken ;) o säkert blir det lite plugg framåt eftermiddagen, är svårt att undvika..ligger lite efter på den fronten även att jag börjat komma ikapp väldigt bra. Duktigt Gittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0