Simning done!

Som vanligt tänkte jag gå upp tidigare än jag sedan gjorde. Redan 7.30 hade jag ställt klockan på imorse mn lik förbannat kom jag itne upp förens vid 9.00 FAN! Måste verkligen skärpa till mig nu. Nästa vecka ska ja ju upp redan vid 6.30 kommer ju aldrig att gå :/ Mn mn. Käkade gröt t frukost idag, duktigt* sen cyklade jag till simhallen för att fixa klart mitt magistermärke, så skönt att ha det ur världen. Träffade Marie där, trevligt! Sen när jag skulle gå hem kom några fler från klassen, blev en liten tjötstund :D tss.. Har även hunnit med ett besök på bibblan, hade reserverat en del böcker som jag behöver till nästa kurs. Skönt att slippa köpa alla, o dessutom får man ju en del pengar över till annat skoj ;)

Måste bara säga en sak, läser Flickan under gatan av Roslund och Hellström nu. LÄS DEN! Asså deras böcker är riktigt bra. Man vill aldrig lägga dem ifrån sig!

Dessutom är min hjärna dum emot mitt hjärta.Tss..gahh! INTE BRA :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0