Söndagslycka!

Åhh, jag är fortfarande världens lyckligaste tror ja. Är så glad och mitt hjärta slår <3 Trodde aldrig att jag skulle va sån här. Lite skrämmande är d nog trots allt :/ mn just nu är d mest bara sådan LYCKA!

Vaknade vid 8.30 idag, lika utvilad som vanligt nuförtiden, konstigt? Mn är väll att ja mår så bra :D satt kvar o mös lite med boken, flickan under gatan :) har läst lite mer en halva nu. Annars har dagen varit lugn som söndagar alltid är. Har pluggat en del o läst texter o skrivit. änns bra inför kursstarten :) sen nu i em har Cecilia och jag vart ute o gått, SLutade nere vid havet. Det såg kallt ut, fast ändå så vackert. Älskar havet! Nu har jag nyss ätit middag, rester från gårdagen, taco med andra ord, mums! Nu ikväll ska ja ev kolla på handboll, Sverige spelar ju o igår vann dom överlägset. Men ska plugga lite till o sen prata m Alex o egentligen behöver ja få tag på Mino oxå.

Imon blir d iaf ny kurs o tidig morgon men allt går bra för jag tänker på dig o livet leker verkligen då! Du är för underbar och jag tkr om dig MEGA mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0