Tillbax i Kalmar

Jaha, då va allt jul, nyårs och sälen stök över och det är dags att återvända till vardagen :/ känns sådär. Men bara att ta tag i livet igen :) Kom till Kalmar i natt ca 00.00 efter att ha åkt lastbil med Ubbe hit. Mie hängde oxå med vilket var jätte kul eftersom hon åker tillbax t Storlien på torsdag igen. Sov till ca 09.00 idag sen började jag att packa upp allt. Har tagit sin lilla tid, men nu är det äntligen klart. Har även dammsugat hela lägenheten och börjat plocka ner allt julpynt. Känns skönt på ngt vis att julen är över, börjar längta mer o mer till våren o sommaren nu :)

Nu ska jag även ta tag i mitt liv ;) tss..lr har tränat MEGA mkt denna hösten eftersom jag läst idrott, men nu är den kursen slut på fredag och på måndag börjar läs-skriv och matteutveckling. Inte mkt gympa där då :/ så nu ska jag återvända till kära friskis och svettis igen. Tänkte dra igång på måndag :) känns kul faktiskt.

Resten av dagen ska ja tvätta, handla (har inget hemma), förhoppningsvis träffa Cecilia va så längesen(snart 1 månad) och sen ska ja plugga lite oxå. Har examination på fredag och det är lite jag känner mig osäker på. Måste fixa mitt klädsim oxå t magistermärket, tänkte fixa det imon efter HLR utbildningen :)

Nehe, dags att dra t affären så man kan käka lite frulle :) Ha en bra dag!

Ps: Tänker på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0