Två terminer kvar.

Lördag!! Wiiee, så skönt att vakna upp o veta att det är lördag. Vaknade redan vid 8.30 och va klarvaken och pigg! Så skönt att känna så i den tidiga morgonstund :) fast självklart gick jag itne upp, men somnade heller inte om. Låg o läste i min bok och mös lite :) Känner mig extra glad idag. Igår klarade jag examinationen på skridskor, hopp och löp utan problem, gick mkt över förväntat kan ja säga. Klarade till och med grenhoppet i första försöket, vilket ja fasat för hela veckan. På skriller fick jag att lära ut glidsväng, det jag helst inte ville haft eftersom det känndes svårt att hålla på att lära ut det i 10 min! Men det gick super bra, så man kan inte vara annat än nöjd :) Lite tråkigt är det dock eftersom idrotten och en underbar klass är slut nu. Dags att blicka framåt mot läs, skriv och matteutveckling vilket inte alls känns lika lockande :/ mn mn så e d iaf. Och jag får ju iaf gå i samma klass som da igen :) Hade avslutningfika igår oxå, d va mkt trevligt! Och nästa helg är d klassfest oxå, nice nice. Tror ja ska gå iaf, mn såklart krockar d m Annas rumsfest och avsked av Camilla :/ mn mn man kan itne få allt alla gånger.

Igår kväll tog vi även farväl av Frida som åker t Spanien nu för att jobba. Vi va ute och åt gudomligt god pizza på en italiensk resturang :D Smaskens! Blev inte så sent utan va hemma vid nio tiden.

Idag ska jag kolla lite på nästkommande kurs och även börja läsa lite. Sen blir det nog en promenad och lite städning. Är så skitigt här :/ Längtar nästan lite tills på måndag då ja bestämt att ja ska börja träna på Friskis. Kanske tjuvstartar imon, vem vet ;) tss..

Dags att göra nytta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0