Typiskt!

Igår kunde jag verkligen inte somna, så typsikt! Eftersom ja började redan vid 8.15 var jag tvungen att gå upp 06.40 vilket jag inte är van vid. Tror ja låg i vred o vända på mig tills klockan va närmare ett, sen lyckades jag sova i några timmar, vaknade vid 05.00 o kunde absolut inte somna om. Snacka om att ja va dödens trött när klockan blev 06.40. Hade kursstart idag oxå, gick bra. Hamnade m Ida i studiegrupp o d va oväntat mn mkt trevligt! Har även haft ett studiegruppsarbete och föreläsning idag, så slutade 14.30. Och då hade ja en sprängande huvudvärk! Aj kan man säga. Tog mig iaf t bibblan för att hämta böcker som ja reserverat och sedan cyklade hem o tog tablett o sen blev d sängen ett tag. Nu börjar d iaf släppa lite, mn blir ingen träning idag vilket känns tråkigt! Mn får se om ja e pigg imon :)

Ikväll blir det tvätt o sen ska ja kila t statoil o hämta paket oxå. Annars kommer det att bli lugnt och sova tidigt som gäller. Fast imon börjar ja inte förens 10.15 så man kan ju sova lite längre iaf.

Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0