Vårkänslor och ilska.

Idag vaknade jag faktiskt första gången redan kl 7.30 och var helt klar vaken. Men slöheten drog till som vanligt och jag gick inte upp förens runt 9.00 ILLA! I vilket fall åt jag frukost till top Model och gav mig sedan ut på promenad i vårvädret. Kändes verkligen som en vårdag i mars. Visst lite kallt o isigt mn solen sken och de kändes riktigt mysigt. Tog den vanliga svängen runt norrliden. Har blivit ngn slags vana och en god sådan. Är skönt att bara ge sig ut för att skingra tankarna lite. Speciellt idag när jag känner mig frusterad. Skulle öadda min ipod innan då upptäckte jag att ja nte fått med mig sladden från Moaryd! Gahhh! Och jag har inte en aning var den kan va heller för den delen :( mn mamma sa att hon skulle kolla när hon om hem. Hoppas bara hon hittar den annars kommer ja tänka på d tills ja själv kan åka hem o leta. Så typiskt!

Idag ska jag iaf förbereda mig noga inför morgondagen så jag känner mig säker :) sen ska jag baka bullar är d tänkt iaf. Och ikväll ska Cecilia och jag gå till bokbussen, inte för att jag behöver låna ngt, mn trevligt att hänga m iaf. Kanske hittar man ngn bok iaf.

Ha en trevlig dag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0