090731

Wooops! Juli är slut, sommaren går mot sitt enda och ja va ska man säga. Under juli har jag kommit på en del saker som jag borde börja tänka mer på. Jag har jobbat en massa, vart i Helsingborg och i Gbg. Jag är inte annat än nöjd! Om 11 veckor åker vi till stockholm och Arlanda i natt, ja kan iten tro det. Vi ska till Egypten om bara 11 veckor! Fast innan dess ska jag flytta till Kalmar igen, göra praktik, plugga en massa och åka tåg fram och tillbax. Men det kommer gå fort och jag tror knappt jag hinner att längta!?

Ps. Jag älskar dig, Simon Larsson<3

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

Gittan olausson du är det finaste som hänt mig på riktigt länge! jag älskar dig<33

2009-07-31 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0