Ensam hemma!

Idag åker hela familjen, utom jag iväg till Uddevalla för att kolla på VM i cross, mn jag är lika glad att stanna hemma. Och dessutom jobbar jag hela helgen, ikväll 15.45-22.00, imon 7-16.15 o på söndag 7-22.00 så jag har ändå itne tid. Jag tar hand om hunden, katten o huset :) får ju besök av simon oxå på lördag <3 inte dåligt! Wiiiiee! Om en vecka åker vi på semester t Helsingborg! Mys o d ser jag fram emot. Och vilken sommar vi har! Sol, sol o sol..fast nu ska d vist bli kallt o regn, regn o regn :/ aja var iaf glad så länge det varar !

Det känns som det är dags, det där jag bävar för av ren rädsla :/ mn det måste göras ngn gång så det är lika bra att försöka nu!

En sak till, i natt drömde jag att ja tappade mina framtänder och att ja hade peruk, hade nämligen fått cancer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0