Here we come!

Rhodos, here we..hmm..they come! Idag åker mamma, Ubbe, Sofia och Karl t Rhodos för att hälsa på Mie i en vecka. EN hel vecka ska jag vara ensam i detta hus med hund och katt som ska ses efter. Är ju inte så att det är första gången mn det känns ändå lite skrämmande. Tur att jag jobbar alla dagar utom en, vilken är imon och då har jag ändå planer för dagen :) Jag överlever nog, tror jag iaf..och en vecka går ju ganska fort. Men har ju min Simon som jag kan ringa till om jag blir rädd ! Som dessutom kom hit en sväng igår så jag fick pussa på honom lite. Fick även en MEGA fin blomma! Jag är lycklig även om tankarna sällan nu förtiden är till min fördel. Ikväll blir det jobb, 15.45-22.00. När lönen väl kommer ska jag shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0