Annorlunda

Jag har tänkt lite på mig själv. Jag får för mig att jag är väldigt annorlunda gentemot alla andra. Att jag gör en massa saker som andra aldrig ens skulle få för sig att göra, lyssnar på wierd musik o så :/ mn ähh, d e la jag då :)
Idag är jag inte lika trött även om det va segt att gå upp imorse. O idag va d kallt ute och jag glömde mössa så mina öron frös som tusan. Har haft lektioner 8.15-11.00 idag sen satt Ida och jag en liten stund o fixade me examensarbete och utvecklingsarbete och ja va kan man säga JAG HATAR HÖGSKOLAN I KALMAR just nu!!! De gör allt så jävla komplicerat..Ikväll blir det ingen träning för det finns inga bra pass att gå på, får ta en promenad istället men imon kör jag nog på ett lunchpass :) snacka om att träning är bra, man tänker liksom inte på ngt annat o tusan va bra man mår efter!! Me love <3

Var dig själv, livet är för kort för att vara någon annan!

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

me mår bra när ja thinking u<33

2009-03-12 @ 18:08:07
Postat av: Nina

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen! Det är bra att vara annorlunda ju! Hoppas allt är bra med dig! kramar

2009-03-15 @ 15:40:29
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0