Det blir inte som man tänkt!

IDag har jag haft seminarium och det gick väll okej. Som sagt jag är inget fan av det mn det är ett ont måste här på skolan :( Har faktiskt hunnit med en del grejer idag, diskat, köpt biljetter, växlat pengar, vart på telia, tvättat, pluggat och sen då vart på seminarium :) ska koppla bort allt om ca 2 h då Cecilia och jag ska ta en promenad :) resten av dagen går nog åt till att försöka få ordning på tentan :S

Min tillägnande vecka får avslutas, jag kom på att det var en dum vecka och ta. Så jag gör det lite när jag känner för det istället :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad har du köpt för biljett? Aha fan va kul att åka till tyskland=) Glöm inte och köpa till mig;)*ler*

2009-03-05 @ 15:20:50
URL: http://marremarrang.blogg.se/
Postat av: herr Larsson

hoppas de går fint me tentan* miss u<33

2009-03-05 @ 16:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0