Glömska :S

Nu är jag hemma igen, lr har vart ett tag men satte mig och pluggade innan så nu har jag kommit en bit till :) Det går bra när man väl sätter sig ner och bestämmer sig för att köra! Fikan med Anna slutade hemma hos henne och jag fick låna ett par böcker till nästa kurs, tack! D va mkt trevligt att träffa henne igen, va ju ett tag sen sist :/ 

JAG FÅR INTE GLÖMMA ATT JAG SKA ÅKA TILL TYSKLAND OM EN VECKA!!!!!
Det har nämligen hänt IGEN, så nu måste jag och Ida ändra lite i vår planering. Förlåt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Vad roligt att du ska till Tyskland, vad ska du göra där? Hoppas du kryar på dig! Kramar

2009-03-01 @ 17:05:06
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0