Hej min träningsvärk!

Aj, vilken träningsvärk jag fått efter skivstången igår. Inte bara armarna som jag trodde, utan även benen! Så det är nog en ganska bra träningsform att variera sig med :) Imorse var det dags att ställa klockan igen. Ida och jag har suttit med utvecklingsarbetet och fixat vår powerpoint och jag måste nog säga att jag är ganska nöjd med den. Så nu blir d träning i helgen! Är ju bra om det sitter så man inte tappar bort sig inför alla :/ fast d gör jag jämt iaf.. När vi ändå talar om arbetet kan jag meddela att det känns ganska bra :) ska finslipa lite på det och lägga till lite saker till som kommit fram idag men annars börjar jag bli klar. Skönt att se ljuset!!

Ikväll ska jag ta d väldigt lungt, vårda mina öma muskler så ja kan träna imon igen :D o laga pizza :) en myskväll för mig själv helt enkelt. Imon kväll ska jag va m Cecilia och busa ;) får ju inte missa premiären av Robinson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0