Karma

Sitter i skolan  nu :) har vart på Karma och plockat på mig en massa pennor o lite annat kul. Ida och jag har käkat lite lunch och nu ska vi försöka plugga lite t tentan. Känns som att det kommer gå sådär, mest trams ;) hehe. Vid 15.00 ska vi ha grupparbete inför seminariumet som är imon på morgonen :/ usch! Ja gillar inte seminarium så mkt. Dessutom har jag massa att göra nu, måste ner på stan, fixa telia och allt annat inför flytt, växla pengar, packa, tvätta, städa, diska, plugga osv. BLÄ! Ikväll kommer jag hem gansak sent o ska bara hem och vända för ska träna vid 19.00 och vet inte riktigt hur lång tid grupparbetet tar mn hoppas ja hinner slänga i mig en frukt lr nått iaf. Ikväll är de iaf Grey's att somna till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0