Måååndag

Tråkigaste dagen på veckan. Upp kl 06.00 för att göra sig iordning och åka t skolan. Läromedelsanalys :/ fast egentligen var det ganska intressant och liksom man lärde sig ngt..tror ja iaf ;) sen satt Ida och jag o knopade lite på en sammanfattning på utvecklingsarbetet, haha. Jag som inte ens skrivt klart än. Mn det gick bra! Nu i em har jag lagat mat, pluggat och pratat m Alex. Känner hur huvudvärken börjar komma pga för lite nattsömn. Funderar på att gå ut o gå en sväng. För en gångs skull orkar jag faktiskt inte träna, min kropp skriker NEJ! Så ja tar d lite lugnt med en promenad istället :) ikväll blir d i säng tidigt och kvällsmat t familjen annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0