Sol :)

Gick upp hyfsat tidigt idag 08.10 var jag påklädd och redo för dagens alla utmaningar. Och att solen skiner och himlen är klarblå gör ju inte dagen sämre direkt :) käkade frulle och kollade lite på tv sen anmälde jag mig t skivstång imon, gah, kommer bli nervöst, har ju aldrig gjort d innan mn alla verkar tycka det är så kul så jag måste testa! Borde verkligen ägna hela dagen åt plugget mn d går inte, solen lockar för mkt, så jag har vart ute o gått en sväng o guuu va d va varmt o skönt! Hoppas verkligen våren är här för att stanna nu :) Ikväll blir det träning och Grey's innan dess MÅSTE jag försöka få ordning på mitt arbete, mn det är ju så tråkigt!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Mr. Patiwat ska ta med mig in till Krabi på fastlandet till en affär som får kolla på kameran, annars så får jag kanske som du säger fundera på att köpa en ny...

2009-03-18 @ 15:20:51
URL: http://marremarrang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0