Sömnproblem !?

I natt har jag sovit jätte dåligt, va längesen jag liksom låg och vred och vände på mig så mkt som jag gjort i natt. Vaknade typ var annan timme hela natten och inte ens på morgonen gick det sova, vaknade vid 06.00 o kunde aldrig riktigt somna om...jobbit! Men det positiva är iaf att jag fått gasnka mkt gjort på mitt arbete är uppe i 2300 ord av 3000 nu. Och det får ju max vara 3000 så d räcker me typ 2500-2700 så jag kan nog snart anse mig som hyfsat klar för ett första utkast iaf :) Jag har även hunnit käka gröt och kollat nyheter, det är ganska mysigt att äta frukost till nyhetsmorgon!
   Om ca en timme kommer Cecilia och jag ska gå på mitt första skivstånspass ever. Och jag är nervös :/ tänk om man är super svag eller typ slår den där stången i huvudet på ngn :S som typ när man hade konfirmation och va nervös över att slå kollekt grejen i huvudet på ngn, o Martina klingade hej vilt vid allahellgon om ja inte minns fel ? ;) hehe!

Solen strålar över ett något kallare Kalmar idag. Men oj va man blir glad och lycklig av solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0