Ständigt denna måndag

God morgon!


Är det bara jag som ständigt tkr att det är måndag? Veckorna bara rusar fram, fast det innebär att sommaren närmar sig med stormsteg :) fast om det går lika fort sen tar ju sommaren slut fort oxå :S knepigt! Tror tiden får ta och lugna ner sig lite grann! Föresten nästa helg ställer vi om klockan, framåt en timme!! Ljusare tider välkomnas med öppna armar. Tyvärr har våren gått och gömt sig idag mn hoppas att den återvänder inom en snar framtid.

Idag har jag en del på schemat, ringa elbolaget, tv-licens o lite annat, telefonkö! Jippi!! Sen ska jag plugga, hämta böcker på bibblan t nästa kurs, träna, börja packa, förbereda mig t imon och fixa med räkningar. Min dag kommer nog fyllas ut utan problem :)

Idag fyller mamma 43 år, grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0