Superwomen!

Haha, redovisningen gick som en dans. Men va jätte nervös innan. Så ovanligt för att vara mig, va helt spattig o tramsig!! Mn så gött när d va klart o man fick sätta sig och bara lyssna. Har varit en väldigt intensiv och lång dag, åkte t skolan 08.00 o kom hem 17.30 hade tänkt att åka och träna, väskan va packad och med, mn jag orkade verkligen inte, höll på att somna de tre sista timmarna! Trots att jag drack vatten och åt morötter! Va dock tvungen att bli pigg o glad när Maria skulle redovisa vid 16.20 hehe. Ställde till och med frågor :) allt för att hjälpa ;) haha!

Imon ska jag återvända t Hult :) trevligt! O i helgen blir d inflyttningsfest hos Alex o Voncan, nice! Har inte druckit en droppe på en månad :) stolt!

Dags att packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0