Tentaskit!

Denna dagen har börjat och vart skit! Försov mig imorse, upp fort som fan duscha, käka, sminka, klä sig, platta bla..iväg t bussen väl där komme rjag på att ja glömde packa ner plattången! WHAT! Gahh, ja kan liksom inte leva utan den :( ringer i panik t sofia för att kolla om hon möjligen ämnat sin hemma, mn nä :( sen kommer ja på att Icca kanske har en så frågar o jo då, så d e lite löst iaf :) sen komer skitbussen o den är liksom hög så ja kommer knappt upp med mina väskor kan inte sätta mig för ngn har inte fölt ner armstödet och dessutom får jag inte in mina väskor :( sen dags att gå av slår jag i mitt knä som satan! AJ!! Äntligen i skolan där tentan är konstig o svår! Alla va helt borta efter :( mn skit oxå! Sen gick jag i regn t tåget så jag blev kall och blöt. Nu sitter ja i Hultsfred och väntar. Va kommer mer att gå fel??

Imon ska ja iaf va m Simon <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Ush stackare, låter inte alls som någon bra dag=/ hoppas den blev bättre när du väl kom hem<3

2009-03-06 @ 15:15:47
URL: http://marremarrang.blogg.se/
Postat av: icca

bra att jag kunde hjälpa till :)<3

2009-03-06 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0